Gemensamhetsdepp

00.21

Ikväll har jag och Anna haft gemensamhetsdepp, men det var king! Vi har lyssnat på min skiva med bara lugna/sorgliga kärleklåtar typ. Nu har hon farit hem, men nånting säger mig att vi fortsätter deppa var för sig också. Åhh, jag borde verkligen inte bry mig längre, men det gör jag. Och Anna är det synd om. Då får jag lite perspektiv på saker och ting, och så känns det inte lika jobbigt för mig längre. För varför ska jag gnälla när det är mycket värre för henne. Men jag gillar ju i och för sig att gnälla.

Dåligdåligdåligdåligdålig.

Sen är jag så smart att jag fortsätter lyssna på lugna kärlekslåtar. Ibland förtjänar jag verkligen ett hårt slag i magen! 

 

 

Idag skulle man kunna tro att jag har varit en sån där som inte kan bestämma sig för vad de vill jobba med och provar på en massa olika. Jag har kunnat titulera mig gräsklipparförare(igen), parkarbetare, kock, städare, bagare och fikasäljare! Lite smått psykolog också, även fast det jag försökte säga till Anna kanske inte riktigt kom fram som jag hade tänkt mig. :P


Kommentarer:
Postat av: Anna

Julia, du var nog bäst på att vara psykolog, även fast kakorna var riktigt goda!=)
Tack för ikväll, en deppkväll var vad jag behövde, du också tror jag! Det måste man behöva ibland =P

2005-08-19 @ 01:16:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits