Gräsklipparförare

18.06
Jag undrar varför jag alltid hamnar här ju innan maten, eller när jag väntar på den! Just innan är jag oftast så hungrig att jag verkligen måste göra nånting så jag tänker på något annat, annars äter jag vad som helst som finns i skåp och lådor där nere!

 

Annars rullar det på som vanligt. Har klippt gräset hos mina grannar idag, gick helt ok! Särskilt med tanke på att jag höll på att förstöra gräsklipparen när han skulle visa hur man gjorde med den första gången. :P Det var en sån där självgående och nån sån har jag inte klippt med förr. Men det gick som sagt bra, förutom det lilla missödet där jag höll på att köra ner den nerför slänten! Funderar på att hinna klippa ännu en gång innan de kommer hem, får nämligen betalt per gång... ;)

 

Stockholm närmar sig med stormsteg!!! Pratade just lite med Rickard som sticker imorgon och då blir jag så sugen! Men nu är det inte länge kvar. Snart bara en månad. Och alltså börjar det kanske snart att vara dags att fixa boende och resa och sånt. Men jag har sämst framförhållning som jag har nämnt tidigare och jag har börjat tro att Tobbe litar på att jag ska ordna allt. Det borde han verkligen inte göra, haha!
Men vi har ju i och för sig börjat planera för att bo på gatan, gå med i en sekt eller flytta ner i tunnelbanan så på något sätt löser det sig alltid! Jag är mest rädd för tunnelbanan tror jag. Hatar när det är mörkt och trångt och massor av folk och det är ju lite svårt att undvika där nere!

 

Maaaaaat! :D


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits