> månad

Däckad av förkylningen hela helgen, så har inte gjort någonting vettigt alls. Sett Findning Neverland till slut, mycket bra! Grät mig igenom hela slutet (jag vet att jag är en vekling) men det kan också ha berott på att jag inte var i särskild bra form innan heller.
Skola idag, det mesta som vanligt. Den stora skillnaden är väl den att spanskan känns så himla kul! Det är så sjukt stor skillnad med vår nya lärare att det knappt går att tänka sig. Däremot har jag lyckats göra en supermiss i att få Motion & Hälsa B på individuella valet. Får se om det går att byta.

Det mesta inför Stockholm är klart nu! :D Boendet är bokat, konsertbiljetterna uthämtade och resan är bestämd. Nu ska vi bara fösöka få ledigt imorgon. Vilket kan bli rätt svårt då det första de sa när vi började i onsdags typ var hur svårt det skulle bli att få ledigt under terminen. Plus att jag lyckades lämna in ledighetsansökan till Barcelona ca en halv veckan innan vilket inte var så populärt!
Men det ordnar sig, annars är det bara så att då är vi "sjuka" i 3 dagar.
Ahh, det är galet nära nu! Mindre än en månad. :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits