Nästa Anders Frisk!

23.01

Wihoo, fotboll är fortfarande kul! Det har känts lite tungt att komma igång efter mitt (ofrivilliga) uppehåll men det gick över rätt fort. Igår var jag inte med på några spelövningar men idag så var jag med på det mesta och det kändes så skönt! Knät håller också, hoppas jag åtminstone. Lite ont gör det väl, men vadå, lite smärta får man väl tåla. Även fast jag inte brukar vara särskilt bra på det. :P

Anders frågade till och med om jag ville vara med och spela mot Bergsbyn på torsdag. Fast det var lite för tidigt, tar det säkra före det osäkra! Ska ju sälja fika då också, synd för alla bara att jag brukar vara värdelös på att baka, haha!

 

Sen har vi fått tider när vi ska döma på cupen i helgen också. Jag ska döma en match med pojkar födda 95 och så finalen i flickgruppen i samma ålder! Hjälp, jag fattar inte hur jag ska klara det här. Döma fotboll är tyyyp det värsta jag vet. Det spelar ingen roll att de är typ 10år och att det är 7-manna och att man i princip bara behöver blåsa för mål, det är fortfarande hemskt!! Jag känner på mig att det kommer att urarta och jag kommer att göra värsta tabben och alla föräldrar och tränare kommer att börja skrika på mig och då blir jag ju bara ännu mer osäker. Men okej då, jag ska inte ta ut nånting i förskott, det kan ju gå huur bra som helst också. Eller så måste jag ha poliseskort bort från planen, vi får se.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits