Otacksamt att vara mammas lilla piga

18.05 Och priset som världens grinigaste mamma går till................... tadaaaam, min mamma!!

Nej kära mor det är inte mitt fel att tjejer viker ut sig på FC (ett skoldatanät där man kan skicka mail osv.) och nej det är inte heller mitt fel att ungdomar super på helgerna. När jag umgicks med mamma där nere ett tag insåg jag att jag inte alls har varit depp idag. Tvärtom har jag nog varit på rätt bra humör för nyss fick jag inse hur det kändes att vara depp idag. Mamma lockar alltid fram det bästa ur mig (INTE!) och idag hade hon antingen bestämt sig för att riktigt å mig på dåligt humör eller så hade hon haft en dålig dag på jobbet och tog ut det på mig.

Jag var ändå jätteduktig och hjälpte henne att laga mat, dammsuga, diska och duka. Där får man för att man försöker vara hjälpsam. GNÄLLSPIK!

 

 

Förresten så tycker jag att alla designmallarna jag har att välja på här är fula.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits