Skola om 10,5 timme :S

Nu börjar nedräkningen inför skolan på allvar! Slut på det roliga, imorgon ska jag infinna mig på Kaplanskolans aula 09.00 tillsammans med alla andra tvåor (tror jag). Delvis ny klass blir det också, tyvärr. För vi tappar en massa (mer eller mindre) bra personer och får en jävla massa TAP! Och särskilt hatad är såklart SLYNAN. Kul att gå i samma klass som henne i 2 år. Frågan är om det ens är genomförbart. Fast iochförsig behöver jag inte gå med honom. Nåt att räkna på plussidan!
Sen så får jag en ny lärare i spanska, slipper Boija! Han var orsaken till att jag hade funderingar på att till och med hoppa av spanskan. Men nu ordnade det sig ju. :)


Är inte speciellt trött än, men borde sova nu så jag kan plåga mig upp där runt 8 imorgon. Ska bara vänta på att Ingrid ska ringa! Hade match med u-laget ikväll men mitt förbannade knä satte stopp för spel där igen!! Tror jag blir galen snart, jag vill ju spela fotboll. :( 
Brakförlust tror jag dock att det blev, Malin ringde efter ca 1 timmes spel och då stod det 5-0...


Två dåliga nätter i rad nu, börjar nästan gå mig på nerverna det här..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits