Vad jag är sämst på

16.55

Har haft väldigt lite att göra idag så jag bestämde mig nyss för att ta upp det här med min blogg igen! Hade ju ett litet ryck där vid sommarens början men sen så rann det hela ut i sanden. Precis som det brukar göra med det mesta för mig! Jag är nog världssämst på att tag i saker och se till att de blir gjorda. Ännu en sak jag måste lägga till på min att-göra-lista! Nummer 523 - Skjut inte upp allting, och det viktigaste av allt SE TILL ATT ÅTMINSTONE FÅ DET GJORT NÅN GÅNG!

 

Idag är det en mellandag. Jag känner inte för att göra nånting viktigt eller speciellt alls. Vill helst bara krypa ner under täcket igen och äta choklad och läsa en riktig tjejbok. Med tanke på chokladen skulle man nog kunna gissa sig till att jag är lite depp. Fast jag vet inte för vad, har nog ingen anledningen egentligen. Skolan kanske. Den närmar sig ju iallafall med stormsteg. Nästa vecka drar allt igång igen, men läxor och tidiga morgnar och allt vad det är. Andra året på gymnasiet sägs ju vara jobbigast också. Inte för att jag direkt brände ut mig förra året, men det är aldrig kul att komma hem sent efter en träning och sätta igång och läsa engelskaläxan och plugga glosor. Som sagt, jag är verkligen värdelös på att planera min tid så att jag slipper stressa. Kan faktiskt inte helt avgöra vad jag är sämre på, att se till att få saker gjorda eller att komma i tid. Inget som visar mig från min bästa sida direkt :P

 

Nu kom mamma hem och gnällde lite på mig för att jag satt vid datorn just nu. Jag ska hjälpa henne med maten hade hon tänkt och då har jag väl inget att säga emot! Ska träna senare ikväll också, första gången på ca 2 veckor! Blir spännande att se om knäet håller.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits