www.trött-less-grinig.se

Nya pris varje dag. Kvällens/nattens pris som osocialaste människan i världen går till mig själv! :D:D:D:D:D:D

Inte riktigt frisk och kry idag, känt mig hängig hela dagen i princip. Men när Anna ringde och sa att hon var hos Ingrid pallrade jag mig dit ändå, för jag hoppades att om jag tänkte på något annat ett tag skulle allt kännas bättre. Men ack så fel man har ibland. Tror att jag sa ungefär 10 ord sammanlagt ikväll. Riktar en liten ursäkt till er tjejer alltså.

 

Dömde mina knattematcher imorse också. Bidrog inte direkt till att höja mitt humör. Inte fullt så farligt som jag trodde att det skulle bli men tillräckligt otäckt för att jag aldrig mer vill göra om det! Synd då bara att jag har en match den 9nde september. Flickor 97/98 i och för sig, så jag ska nog överleva det. Till och med i den åldern är killar odrägliga. Småpojkarna försökte sparka ner varandra bakifrån med dobbarna före och filmade(!!), och det när de är 7-8 år. Inte konstigt att det blir som det blir när de växer upp.

Usch vad jag låter bitter.

 

Jag ska definitivt sova nu, satte mig bara här för att stänga av msn och kom på att det var länge sen jag uppdaterade den här. Gjort nu alltså. Men särskilt glatt blidde det inte! Så innan jag går och lägger mig ska jag komma på minst 3 saker som gör livet lite bättre för mig.

1. Jag behöver inte  börja om skolan imorgon som en hel massa andra!

2. Jag tog av mig linserna, tvättade bort sminket och borstade tänderna innan jag satte mig här så nu kan jag gå och lägga mig på direkten!

3. Ipren hjälpte, så nu har jag varken huvudvärk eller värk i knät ikväll längre.

4. Det snöar inte ute!!

 

Lite bättre känns det. Speciellt det där sista!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits