Allergi & Sandra17år!

15.25      Idag är det ingen bra dag för min allergi. Det blåser som stryk och jag kan nästan känna hur det virvlar runt pollen! Vaknade med både näsan och ögonen igentäppta, inte speciellt roligt. :(

Match ikväll, u-laget Myckle - Clemens. Jag är nervös som stryk!!! Dels för att jag varit så risig på sistone, känns som om det kommer gå skitdåligt ikväll. Och sen så ska Malin, Sandra och Anna komma och kika också, det gör det hela ännu mer spännande. På nåt underligt sätt har de fått för sig att jag ska vara bra och nu kommer de ju få se hur det verkligen ligger till så det känns BRA. Jag hoppas bara att jag får spela ytter, inte högerback som jag fick spela mot Bergsbyn.. Ingrid är också jäkligt nervös, så vi får se till att tagga upp varandra, hur nu det ska gå till :P

Sandra fyller 17 år idag, grattisgrattis! :D Vi har varit på Ainas och käkat lite glass för att för fira henne! Jag körde heela vägen dit med min vespa med Ingrid som passagerare! Jag är typ stolt över det haha, för jag är fortfarande lite osäker ;P Gick kursen nu i helgen och det gick ju bra iaf :)

 

22.55      Sådärja, vi förlorade med 2-1. Ingen kalkonmatch av mig åtminstone! Tyckte att närkamperna tog bra, så det känns ju skönt iaf. Ingrid var kingen! :D Ont över hela kroppen nu, men det är ju som det ska vara..

Bara två dagar kvar till skolavslutningen nu!! Allt är fixat och klart nu, förutom vad jag ska ha för kläder på mig. Lär väl bestämma det på onsdags morgon om jag känner mig själv rätt :P Däremot är varorna till kvällen ordnade nu, tack vare Tobbe :) Känns skönt! Inget ska få hindra att jag har en TOPPENKVÄLL! :D


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits