Skolavslutning :)

21.58      Nu är det verkligen sommar! Efter att "Den blomstertid.." var sjungen och kramringen med klassen var avklarad så tog vi tjejer oss in till Waynes där vi åt, jättegott! Sedan fick jag mina grejer av Tobbe :P Farligt att vara ute och cykla iaf, många bilar med vattenballonger ute haha!

 

Kvällen blev lyckad kan man noga säga :) Först var jag, Ingrid och Sandra hos Anna och gjorde oss klara och sedan for vi förbi Lavlin och stannade till nere vid älven vid en grillplats. Färden in mot stan blev lite ostadigare efter det ;P Massor med folk ute, alla glada, perfekt :D

 

Idag har jag bara mått prima, inga problem här inte! Har iofs inte haft nån aptit på hela dagen förrän till middagen och då bråkade jag med mamma så jag rymde hem till Anna istället för att äta. Det var kanske mindre bra eftersom jag hade träning ikväll och tränade då i 1.5 timme på 3bullar och 2äpplen som jag ätit under dagen :P

Förövrigt så finns det ett par ruskigt snygga kort på mig från gårdagen, ville bara att ni skulle veta det ;P


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits