Sommar!

18.01      SOMMAR :D Eller det är meningen iaf, även fast vädret inte riktigt tycks ha förstått det än :P Fast nu lyser solen ser jag visst, skönt! Iofs har det ju redan hunnit regna idag med, men som tur var var dte ju inte särskilt mycket. Bara det inte regnar imorgon så är jag nöjd! ;D Det mesta är fixat och klart inför morgondagen nu, köpte ett halsband som jag nog ska ha idag, och grejerna inför kvällen får jag imorgon ;P Osäkert än vad jag riktigt ska ha för kläder, men det ordnar sig alltid, haha!

Orkar inte fara upp och titta på balen som jag hade tänkt göra, så jag fastnade här ett tag istället ;P MEN jag hade tänkt vara alldeles för duktig och fara ut och löpa en bit. Tror det kan vara bra att röra på sig efter matchen igår! Har fått ett jätteläckert blåmärke på låret också, just nedanför kjolen så det var ju perfekt! Sen har min fotled svullnat också, men just nu finns det inte mycket som skulle kunna få mig på dåligt humör!

Imorgon ska bli en kanonkväll, annars blir jag vansinnig! Tycker synd om Ingrid&Sandra som ska upp och jobba kl10 på torsdag:S


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits