Aldrig London med BasJoan

Det blev ingen tidigkväll i tisdags. Hur kunde jag ens tro det? Självklart inte, jag minns knappt vad jag gjorde heller, men jag kom då åtminstone inte i säng förrän runt 12. Så har det blivit alla kvällar i veckan nu och eftersom jag inte har sovit någonting efter skolan har jag nu sparat ihop till en långnattssömn!
Hoppas jag.
Behöver jag.
Borde.
Men det är inte riktigt min starka sida att göra saker jag borde.
Just nu borde jag till exempel plugga nk/engelska/spanska. Men istället sitter jag här. Fast till mitt försvar kan jag väl säga att jag har läst 20 sidor i nk-boken och att jag började bli ruggigt less. Ett par stycken till, sedan ska jag läsa mina anteckningar och sedan är det typ sängen. Muntligt på engelskan imorgon, jag och Joan åker till London. Vi borde verkligen aldrig någonsin resa någonstans tillsammans. Det är inte direkt så att vi vill göra samma saker. Tur att det bara är muntligt.


Weeeeeyy, i tisdags var king, imorgon blir det bra, helgen blir bra. I tisdags var jag med Tobbe, imorgon ska jag vara med bl.a Tobbe och samma saker gäller i helgen. (Börjar ni se ett mönster?)
Imorgonkväll blir det mys i Jonas lillhus, nästan gama goda tiden! Saknat det och tror det kommer bli skitkul! Sedan ska jag följa med hem till Ursviken och det är ju knappast fy skam det heller.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits