Allt det där man aldrig säger

Maja blev en aning irriterad när hon fick höra att hon inte kunde sova här någon natt i helgen då hennes mamma skulle bort. Eller jag menar, för min del fick hon, men hon blev inte särskilt sugen då hon fick höra att jag inte skulle sova ensam.
Tobias ska hit ikväll och gärna resten av helgen också. Och eftersom han heller inte vill något annat så lär det väl bli så också. Det verkar vara lite känsligt dock.
Men jag kan ärligt säga att han är det bästa som hänt mig. Tråkigt om det skulle vara fel.
Jag vet att jag har sagt saker om att vara för mycket med varandra. Men jag var blåögt naiv.
Jag hade aldrig varit kär förut. Så enkelt är det. Trott mig vara det kanske, men det är så långt ifrån man kan komma.

Så just nu får ni stå ut. Jag är ledsen men jag kan inget göra åt det.
Snälla ta det.
För även om ni verkar komma i skymundan just nu betyder ni mer än vad jag någonsin har sagt till er. På riktigt. Jag menar det verkligen. Ni är bäst. Och förhoppnigsvis finns ni alltid där.
Även om jag just nu är uppe i det blå på en tur.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits