Bad bad

Kan bli en tidigkväll ikväll. Jag hoppas det eftersom det inte blev igår. Ofta så spårar mina planer inför sådant som jag borde göra. Men nu är jag ju faktiskt trött! Sov en stund före middagen. Råskönt! Men det var lite läskigt när jag vaknade upp igen. Mamma väckte mig och jag frågade henne var Tobbe var. Hon fick berätta för mig att han nog var hemma i Ursviken. Det är nog ett tecken på att vi umgåtts lite för mycket på sistone. ;) Nästan fel att avslöja det, men jag sov själv 2(!) nätter på lovet. Det ni. Det är något speciellt.
Längtar till imorgon!!!

Vi ska bada på gympan imorgon också. (Det är inte det jag längtar till). Det känns nästan enbart jobbigt! Dels så orkar jag inte ta mig från och till Eddahallen och sedan kändes det bara jobbigt i allmänhet. Tobbe ska följa med mig hem (det är det jag längtar till) och det känns ovärt att slösa tiden med honom på att ta oss hem från Edda.

Grattis världen nu, sen sängen!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits