Bortbyte?

Jag har upptäckt att man skriver mycket bättre om man sitter i sängen med den bärbara. En orsak är givetvis att vi för tillfället inte har internet på den så det är 1000 gånger svårare att bli distraherad när man sitter med den.
Skrev klart engelskagrejen vi ska lämna in på väldigt kort tid och är väldigt stolt. Det känns bra också, skönt. Nu har jag bara svenskan och spanskan kvar, men det fixar sig.

Träning imorgon. Vi var 4 stycken i söndags. Det är enbart sjukt. Men det känns bra att jag var där så man slipper ta åt sig av utskällningen det känns som om vi kommer att få. Har faktiskt varit på alla träningar hittills, oväntat. Vi får se hur länge det håller i sig bara.

Vi får tydligen sovgäst imorgon, pappas barndomskompis kommer hit och behöver en säng. Jag kan säga att jag var rätt snabb på att erbjuda min (med villkor att jag får sova i Ursviken givetvis) ...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits