Oskolbar

Jag är trött och jag vill inte göra 2 träningsprogram till imorgon som man ska ha gjort till självförsvaret. Helst av allt skulle jag bara vilja sova just nu. Somnade till i fåtöljen ett tag före middagen, men kunde inte sova vidare då mamma inte fick se att jag sov. För då får hon bara för sig att jag inte har sovit någonting nu i helgen, och mer fel kunde hon väl inte ha. Hrrrmm.
Jag har varit med Tobbe galet mycket på lovet, men jag kan säga att jag bryr mig rätt mycket om det verkar konstigt. För det har varit helt underbart.
Tji.

Orkar inte med skola! Det funkar bara inte, inte efter ett sådant här skönt lov. Nedräkningen till jullovet börjar imorgon, det kan jag lova. Tråkigt det kan bli. :) Och efter det, en veckas skola och sen Egypten!
Alldeles för tidiga mornar, många läxor och prov att se fram emot nu. Fast jag ser ju inte fram emot det. Känns som om jag inte kommer att lära mig någonting på det humör jag är nu.

En vecka.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits