Plugg-kväll fast på ett bra sätt

Hej jag heter Julia och är typ king.



Jag kände för att muntra upp mig själv lite. Upprepar man samma sak oändligt många gånger kanske det blir sant till slut. Tänk på det ni! Fast det vore lite läskigt om jag blev en sån där galning som stod framför spegeln och pratade med mig själv varje dag. I och för sig pratar jag redan med mig själv ibland (jag vet, läskigt) men det är oftast om oviktiga saker som jag med alzhaimers-light lyckas glömma bort hela tiden.

Jag har köpt min cykel idag och har så jävla ont i magen! Det är lite tråkigt, men man vet att det går över åtminstone.
Och förresten har jag en rätt bra kväll att se fram emot, även fast den officiellt kallas för plugg-kväll. Förutom historiaboken ska jag också ha en stor påse godis+Ingrid+Desperate Housewives. Så det kan nog bli rätt lyckat iallafall.
Nu vill jag bara att Ingrid ska ringa så vi kan åka på Maxi!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits