Tobbolist utan möjlighet till rehab

Weeii, han kom till slut! Och det blev ännu en underbar helg som jag riktigt ska trycka ner i er hals genom att berätta hur härligt det är att ha honom nära mest hela tiden och hur sockersött det är när vi är tillsammans. Eller så inte. Kanske ska skippa det för att få ha kvar lite läsare. (Om det nu är någon annan än Anna? Vilka är ni och hur kom ni hit?)
Jag har insett att jag fortfarande har svårt att se riktigt kära personer tillsammans på tv och i verkliga livet. Men det är inte som förr när det var jobbigt för att jag inte hade någon, utan nu är det jobbigt därför att jag faktiskt har någon, men att han är så långt borta. JOO, 2 mil ÄR mycket! Våga inte säga någonting annat. Särskilt inte när jag har abstinensbesvär.
Jag har åtminstone erkänt det för någon anna(n) idag. Annie och jag hade ett litet chat om pojkar osv. Då kom det, Hej jag heter Julia och jag är en tobbolist.

Och jag ska äta bullar och bli tjock för sedan kan jag vara med i Biggest Looser och bli rik också. Helt perfekt.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits