Träning = X

Att vara på alla träningar höll i sig till, tadaaaam, IDAG! Wii, värsta duktig ändå. Jag känner mig stolt.
Men ikväll orkar jag verkligen inte. Har sovit sedan jag kom hem från skolan idag (vilket var tidigare än vanligt pga av Mattes sjuka barn) och är ändå inte riktigt pigg. Men mest av allt vill jag vara Med Tobbe och han är på väg. Snart iallafall hoppas jag. Jag är sjuuuuuuuuuuuuuuk. Och ofrisk.
Och styckad osv.

Och Heidi är sär i huvudet. Världens ovärdaste människa och jag är less på honom!!!!!!! Kan han bara inte komma ner på jorden snart. Och jag är inte direkt själv med att ogilla honom. Jag tror knappt det finns kvar en människa som gillar honom längre. Och jag var alltså nära att trilla dit på honom. Det bästa som har hänt mig säger jag då bara.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits