Ännu en sen pluggkväll

Klippningen först inställd men senare bytte jag till Hufvudsaken Drop-in och då fixade det sig. Hyfsat nöjd ändå. Filmen var bättre än sitt rykte, fast jag skulle inte se den en gång till om vi säger så. Nya linser har jag också nu. Min syn blir bara sämre och sämre, inte bra. Snart är jag näranog blind.

Nu sitter jag och gör precis allt annat än det jag ska, nämligen skriva klart all svenska som ska lämnas in imorgon. Dikterna till Tankens Trädgård + recensionen av "möss och människor". YEEES! Det går otroligt dåligt. Eller det om pjäsen har jag nästan skrivit klart, nu gäller det strax bara dikterna. Men de hatar jag så mycket att jag inte ens kan läsa dem, så då blir det lite svårt att skriva av dem på det gröna papperet vi ska lämna in. Varför grönt, vad har de emot den färgen?!
Jag hatar inlämningsarbeten! Jag kan inte hålla en tidsram, så är det bara. Det är därför jag sitter här just nu. Skjut mig någon. Imorgon blir det ingen sömn heller. Dans!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits