Dancing Queen ;)

Har fortfarande inte fått hem bilderna från i lördags, men jag vet inte om jag vågar göra ett försök till. Mitt hjärta klarar nog inte ännu ett nederlag, haha! Vet inte om jag ens vill se dem heller. Dem jag har sett på mig själv hittills har väl varit mer eller mindre gräsliga. Men det kan jag ta.

Vi har dansat idag på skolan, både foxtrot och bugg. Och jag är världens mest peppade människa! Jag tycker det är skitkul. Vi ska dansa imorgon också, precis samma sak. Men det blir bra det med, bara jag får dansa så. :) Nästa vecka är det tydligen gymnasiedans också, dit känner jag att jag nästan måste! Ska bara hitta någon som vill följa mig :P Tror helt oväntat att Maja var sugen!

Däremot var Tobbe världens tråkigaste som inte dansade + i princip resten av killarna klassen. Det ska han få lida för. Ingrid, Anna och Sandra slapp också, till deras lycka. Tur att det inte var jag iallafall!
Fortsättning följer imorgon alltså..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits