Gamla goda tider (?)

Andra dansdagen började exakt likadant som den andra, förutom att det var andra killar givetvis. Bättre sådana också, mer kända! Men istället för bugg ägnades andra halvan åt salsa(!) och jaa, det är väl lite speciellt om man säger så. Att stå och skaka på höfterna framför helt okända killar är väl kanske inte direkt min grej. Men det var faktiskt rätt roligt ändå! Ganska svårt dock. Tror inte det blir någon salsakarriär. :P

Igårkväll spenderades i Ursviken hos Tobbe, trevligt! Skulle försöka dansa lite med honom, men rummet var tyvärr för livet. Tror ändå att han skulle ha varit king om han varit med på kursen för han är ju (tyvärr;P) en sådan där som kan allt bara han försöker lite. Vilket det är lite si och så med ibland. ;)
Ska vara med honom imorgon också, och nästa fredag är det 1månad! Fortfarande världens lyckligaste. Och hatnivån från omgivningarna är fortfarande hög. ;D

Och ikväll är det hockey som gäller. Bergsbyn - Lejon kl20.00 på ladan. Det blir kul! Länge sedan jag såg någon hockey i överhuvudtaget. Lite konstigt med tanke på att vi jämt hängde där för 2 år sedan, jag, Ingrid och Sara. Usch, tur att jag har bestämt mig för att inte skämmas. För annars hade det varit hög pinsamhetsfaktor på det där !!
Ska cykla dit tillsammans med Ingrid och Alle och jag kommer att frysa ihjäl innan vi har kommit ifrån Mobacken! Vet att jag har sagt det förr, men det tål att upprepas; JAG HATAR VINTERN!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits