HUMÖRTOPP

:D :D :D :D :D :D :D :D :D : D :D :D

Egentligen är det allt jag behöver skriva just nu. Jag tror jag aldrig har varit lyckligare i hela mitt liv och det får låta hur smörigt som helst men det är sant. (Men säg inget till Honom, han skulle bli alldeles för självsäker då;) )

Stockholm blev bra. Minst sagt. Tre helt underbara dagar (usch, jag vet hur jag låter, men jag ska iallafall försöka undvika klyschor!).
Första dagen så shoppade jag en hel del. Tobbe hade den konstiga idéen att han skulle spara alla sina pengar till de andra dagarna, vilket höll på att straffa sig när uttagsautomaterna inte fungerade dagen efter. På kvällen gick vi på bio och såg "Kalle i Chokladfabriken". På vägen hem stannade vi till i en park, på en bänk, resten är historia. :)
Nu har vi varit tillsammans i två veckor, men det känns som två år! Det gillas skarpt. :) Han gillas skarpt.
Oj nu blev jag visst för glad, byte av ämne. ;P Får ta resten om Stockholm senare.

Vill sova nu! Men tydligen ska jag behöva vara uppe till klockan 22.30 för att se början på en film som vi ska ha sett till på fredag när vi har spanska. Väääärt.
Sen så borde jag börja med svenskajobbet som ska in på torsdag också! Vi ska skriva en insändare, men jag är verkligen inte på humör för det just nu. Jag orkar inte ha åsikter! Funderar starkt på att ljuga ihop något och sen vara nöjd med det. :P
Engelskan har jag åtminstone gjort klart och det kommer jag vara otroligt nöjd över på torsdag! Den dagen ska istället ägnas åt något långt mer viktigt. :)

Nu vill tydligen min syster åt datorn och eftersom jag snodde den av henne i ett obevakat ögonblick så ska hon få tillbaka den. Stort av mig.
Lite riktade ord först: Det kommer ordna sig tjejer! Om inte till det bästa så åtminstone till det näst bästa. Och annars finns det gott om andra offer som gärna umgås med er, undertecknad högst på listan! :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits