Ingrid 17!!

Ojoj, vilken kväll. ;) Igår firade vi att Ingrid fyllde 17 år med att ha en liten överraskningsfest hos mig (sjukt nog). Hon hade ingen aning och blev så överraskad när vi dök upp hos henne med en pizza och började fixa till henne lite! Sedan smet jag och Malin hem till mig och tog emot resten av gästerna och sen när hon kom hem till mig så hoppade vi fram i det nersläckta rummet och sjöng för henne. Hennes min då var obetalbar!
Det blev en riktig toppenkväll tycker jag! Jag kunde slappna av rätt bra trots att vi var hemma hos mig och det var jag som hade ansvaret. Tror att Ingrid hade roligt, det verkade så åtminstone! Och sötare människa än i slutet när det bara var jag, hon, Alle och Tobbe kvar har jag då aldrig sett! Iallafall efter det att hon tagit sig ut från toaletten. ;)
Att Tobbe sedan fick sova hos mig var bara ett enda stort plus.       !!

Det enda som var lite jobbigt var väl städningen, men det var egentligen inte så farligt. Dock så fick jag skura golvet. Knäskura, det ni!
Nu väntar jag bara på att jag ska få över alla bilder som togs igår. Det har tagit sjukt lång tid att skicka dem, så jag lovar att snart kommer mitt msn dö, när det typ är 1min kvar!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, helt seriöst det är inte sant!! Jag skulle aldrig ha skrivit sådär för gissa vad som just hände?! JO, sändningen avbröts! Nä nu går jag och gräver ner mig nånstans, det där händer ju bara inte!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits