Kvalitetstid med mamma

Million Dollar Baby = vääärldens bästa film! Andra gången jag såg den igår och den var nästan ännu bättre! Slutet är möjligtvis den sorgligaste någonsin. Tur att Tobbe inte är för macho för att ta tårar. ;)
Han skulle komma hit runt halv 8 trodde jag, och tänkte att då har jag gott om tid för att fara och hyra en film på ica! Men precis ALLTING strulade, datorn på ica fungerade inte, Ellen&Maja+alla deras kompisar var segare än segast och det slutade med att vi kom ifrån ica runt 20 i 8 istället. När vi till slut kom hem visade det sig att han hade kommit redan 19.10 och alltså suttit i mitt kök och umgåtts med min mamma i mer än en halvtimme! Det är imponerande! Stackarn, men mamma var glad. Tydligen hade hon frågat ut honom om precis allt. Oväntat.
Inte nog med att det var synd om honom, förlorade också en dyrbar halvtimme med honom. Han var nämligen tvungen att åka hem rätt tidigt då han är i Luleå och spelar tennis idag. Det ogillas. Skarpt.

Ikväll är det Mycklefesten och jag är ruggigt opeppad. Ingrid ska jobba till 8, det gör inte saken bättre. Helst av allt skulle jag bara vilja gräva ner mig under mitt täcke typ. Eller nej, det var lögn, det är inte vad jag allra helst skulle vilja göra.
Men jag ska tagga upp, det är ju ett bra tag kvar! Men räkna inte med en särskilt engagerad och aktiv eftermiddag för min del.

---

Ahh, ibland är jag bara inte riktigt klok. GE MIG! Eller ge dig, vilket som. Nej förresten. GE MIG!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits