Mitt helvete är iskallt

Ska se om jag inte lyckas få rutin i det här, så det inte går sådär lång tid mellan gångerna jag skriver! Det är ju tyvärr så att jag spenderar "lite" tid framför datorn, varför då inte lyckas skriva åtminstone någon gång i veckan. Men MSN har jag hållit mig från bra på sistone! Värsta bedriften alltså, sluta hacka på mig. ;)

Skrivit klart insändaren har jag också gjort! Det tog inte så lång tid när man väl satte igång, men det är ju det som brukar vara mitt problem. Skrev om att man borde få ledigt från skolan när man ska resa iväg med familjen. Hm, undrar om det kan ha något att göra med att jag snart kanske behöver ledigt? I såna fall åker vi till EGYPTEN (!!) i januari. Skulle verkligen vara hur skönt som helst! Riktigt roligt, och perfekt mitt i kallaste vintern. Jag gillar absolut inte kyla och snö. Ledsen alla som helst vill åka snowboard/slalom varje dag men jag pallar inte! Det skulle räcka med kanske 2 månaders kyla, men sen vill jag har värme! Det finns knappt något värre än att frysa, då vill jag bara krypa ner under täcket och alla mer stiga upp. Det finns en orsak till varför mina sjukdagar ökar under vintern om vi säger så ..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits