Ofestligt


Inlägg som inte blev inlagt i lördags:

Jag var verkligen inte sugen på Mycklefesten ikväll! Och det blev inte bättre under dagen som jag hade hoppats på. Hade jag fått för mamma hade jag stannat hemma, eller ännu hellre, åkt till Ursviken. Mycket hellre förresten!
Men det gick tydligen inte alls för sig utan jag släpades dit. Och är man inte upplagd för något sånt där så kommer det heller inte att bli särskilt kul. Det blev det inte heller. Eller det var väl inte direkt tråkigt, men jag hade inte missat någonting om jag uteblivit om vi säger så.
Fast i och för sig känns alla kvällar som jag inte spenderar med Tobbe mer eller mindre bortkastade också. Patetiskt. :P

Känner mig inte särskilt kry. Dissade Ingrid och Kajza, onödigt men behövligt. Sorry, men jag vet att du fattar. Ibland är det en sådan dag, jag mot livet typ. Då ska man gömma sig!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits