Mitt egna gnällställe

Första träningen på (för) länge ikväll! Gick väl ändå hyfsat för att ha haft en så pass lång paus. Men nog märks det allt att man tappar, det går fort också! Hade ingen som helst ork. Menmen, nu är det ju uppehåll ett bra tag. Perfekt alltså, att göra comeback lagom till uppehållet. !
Vi spelade match mot 92orna ikväll också. Tack och lov så vann vi ganska övertygande utan att ta ut oss alltför mycket. Kunde lätt ha blivit rätt så pinsamt annars.
 
Annars rullar livet på. I samma banor som alltid dock. Inte konstigt att man lessnar när allting bara är samma sak dag in och dag ut. Skola, sova, läxa och kanske träna, tv, sova, skola osv.
Roligt då med saker som mitt individuella val, självförsvar! Skitkul verkligen, fast jobbigt att det är på Anderstorp.
Två stycken språkläxor till imorgon, engelska och spanska, och jag har såklart skjutit upp dem båda till sista stund. Jag orkar inte göra dem nu heller, så det blir väl att läsa igenom dem lite snabbt när jag ligger i sängen sen. Ovärt! Jag borde ha gjort dem för länge sen, jag vet. Men jag orkar bara inte! Jag hittar aldrig motivationen till det. Jag behöver jobba under press, annars blir aldrig någonting gjort.  
Hjälp vad jag gnäller. Underbart att ha ett helt eget ställe där jag kan gnälla precis hur mycket jag vill, och ingen kan hindra mig. :)

Men självklart finns det alltid någonting som är bra. Det gäller bara att veta var man ska leta. Och min happy thought som Peter Pan skulle ha sagt är helt klart att det nu bara är kvar 12 dagar tills vi åker till Stockholm!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits