MixedMax

Gårdagen blev rätt lyckad tror jag! Just det, tror jag. :P Har haft mina piggare kvällar, men absolut helt ok! Skoj hos Tommy, skoj på Mixed, skoj på Max. Så alltså över godkänt! Däremot var det en -liten- missräkning att bli utkastad från Mixed, men eftersom det ändå var rätt sent och jag tydligen i princip sov så gjorde det inte så mycket. Tack ändå till Tobbe som styrde upp mig. :)
Maja hade nog en rolig kväll, för jag har aldrig sett henne gladare än igår! I hård konkurrens får jag nog utse henne till ohelaste människan på stället!

När pappa så hämtade mig var jag lugn och likaså han. Trodde jag skulle bli utsatt för värsta förhöret idag men de har som bara frågat vad vi gjorde och om det var kul och så. Känns bra!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits