Packning del 1

Jag hatar att packa! Det går inte särskilt bra det här. Vi åker till Vouggatjålme imorgon med klassen (och c) och ska tälta en natt, bo resten i stugor och fara över till Norge en dag! Alltså ca en miljon grejer som man måste ha med sig. Och ingen förväntade sig väl att jag skulle börja packa i tid va? :P
Inte heller nu när jag lever lite under tidspress går det något vidare. Snart kommer mamma få ett utbrott till för att jag sitter här vid datorn. Det första handlade också bl.a om det.
Jag och Ingrid ska fara och handla på Ica snart tror jag. Frukost, frukt, metanol osvosv. !
Jag måste bestämma mig för vilka skor jag ska ha också. De nuvarande alternativen är två par olika kängor eller så mammas stövlar. Hm, jag som har så lätt för att ta beslut också!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits