thank you for the music

Ikväll har det blivit en riktigt slö kväll. Jag har gjort noll och ingenting. Otroligt skönt. :)
Behöver verkligen ladda om, det känns som om jag aldrig är pigg numera. Jag sover varje dag efter skolan, som klubbad. Det är inte normalt och så blir mamma så irriterad också.
Jag klarar knappt av att slita mig från datorn av en anledning. Musiken! Har så fruktansvärt mycket bra att lyssna på just nu att jag nästan inte vet vad jag ska ta mig till. Jag säger då bara det, utan musik skulle jag inte klara dagarna.

James Blunt

Gavin Degraw


Början på Gavins Chariot är troligtvis den bästa början som finns! Jag kan bara inte låta bli att le när jag hör den. :) Tråkigt bara att min mp3 rymmer så pass lite låtar! Måste nästan investera i en iPod snart, det går inte längre. Tyvärr har jag inte råd pga stockholmsresa, men det kommer annan tid.
Snart bara 10 dagar kvar nu!! Ofattbart.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits