Världens coolaste Demi

Jag borde egentligen sova vid den här tiden på en söndagskväll, så frågan är vad jag riktigt gör här? Särskilt som jag ju alltid är som klubbad efter skolan på veckodagarna. Menmen, musiken och msn drar.

Sett en jättebra film enligt mig ikväll, G.I Jane. Den gillar jag skarpt! Hon är inte lite grym i den, Demi. :)

Annars har jag inte gjort speciellt mycket idag. Träffat Maja litegrann, gjort en del av samearbetet som jag tror ska in imorgon (alltså måste jag sitta och slita med det på hålet också).
Vi diskuterade mat imorse på något sorts familjeråd typ, och jag har sagt att jag kan hjälpa till mycket mer med det, bara jag vet vad jag ska göra! Och det tror jag de uppskattade.

Jag har inte tänkt sova alls inatt, haha! Och det beror på att jag inte kan slita mig från musiken. Underbart när det är så, man ska inte klaga. :)
Och numera bara 8 ynkans dagar kvar till Stockholm!!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits