Hej hej jag är stammis här!

Nu sitter jag här igen. Jag vet inte för vilken gång i ordningen. Det är bara så typiskt att jag alltid ska hamna här och att klockan alltid ska bli så himla mycket!
Har just avslutat mitt och Malins pedagogarbete, det är bra åtminstone. Att vi till slut fick det gjort det vill säga.
Just nu sitter jag och funderar på om jag orkar fara på lektionen imorgon. Eller nej, det gör jag givetvis inte. Men jag undrar bara om jag ska tvinga mig upp och fara ändå eller om jag ska ligga kvar och sussa lite längre.
Det lockar ganska mycket att sova kan jag lova.
Det är bara det att vi har världens gulligaste lärare i PL och jag känner mig så taskig mot henne! (Skuldkänslor, wow, inte vanligt)

Vi vet alla hur det kommer att sluta iallafall, vad jag än säger. Klockan kommer att ringa och jag kommer stänga av den igen. Det är inget oväntat!!
Plus att jag är galet sugen på bananchokladmilkshake och det hinner jag inte göra nu. Altså måste jag göra det imorgon och då hinner jag inte till skolan. 1 plus 1 blir 2 liksom!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits