Update Fredag

Fredag blidde festfredag i samma ögonblick som jag kom hem och kastade av mig jobbkläderna (okej, kanske inte direkt kastade men nästan) och hoppade (okej, jag klev) in i duschen! Sandra och Malin hade redan anlänt och sen började hänget. Vi hängde och vi hängde och vi hängde och aldrig gjorde vi oss klara. Sen åt vi och sen hängde vi lite mer och sen började Idol.
Ingen tid för smink och hår där inte!
Okej, Sandra gjorde ljuvliga (vilket ord! fram med mer ljuvliga saker!) lockar i mitt hår och så vann Markus och sen var klockan jättemycket och jag och Malin långtifrån klara. Men det var kul :)
Utgången var också skoj! Däremot alldeles för lite folk och det blev ju inte fler av att Malin och Erik smet före halv1! Hittade Thomas och vi dansade tills vi båda förstört våra förstörda knän ännu mer men kul vare!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits