28 september 2005

Det är rätt konstigt ändå hur vissa låtar kan få fram vissa minnen så tydligt.
Som nyss till exempel, jag lyssnade på min iPod och först dök en låt med Sahara Hotnights upp. Värsta förra sommaren, grymt mycket. Så då byttes det.

Och så sedan, The Similou (som för er som inte visste det var förband åt Backstreet Boys i höstas) och vips var jag tillbaka i Stockholm i Globen.
Allvarligt talat, det var lätt den bästa dagen i hela mitt liv.

Ca 9 timmar tidigare hade vi äntligen tagit tag i saker och ting och blivit tillsammans (eller vi och vi, snarare JAG). På dagen hade jag fått springa runt i alla affärer jag ville med mottot "shop 'til you drop" och nu stod jag med hans armar omkring mig och skulle få höra BACKSTREET BOYS sjunga alla mina favoritlåtar sen länge.
Seriöst det kunde inte ha varit bättre.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits