sista sekunden

Jiisses vad jag och Malin kommer att få slita i helgen. Det är helt otroligt hur mycket 5 A4 är, det kommer ju nästan upp i Lungan-klass!
Men lite får man ju ksylla sig själv också. Jag är helt hopplös. Och kom just på i denna sekund när jag skrev den meningen att jag har engelskaläxa som jag borde ha gjort nu. Glosor, massor. Det blir kul!

---

Och jag hade tänkt göra en McFly-skiva också idag. Det blev inte av. Så skulle jag göra en skiva till Tobbe okcså. Det blev inte heller av. Jag har gjort rätt mycket idag.

Eller egentligen, när jag tänker efter har jag ändå gjort en del. Jag har lagat mat! Det ni alla som tvivlade på mig!! Bönröra som inte var särskilt god. Men det är att jag lagade maten som räknas, inte hur den smakar :P

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits