spyyless!

Nu tusan har vi faktiskt tagit tag i det där! Och för att vara lite lagomt och klädsamt nöjd så kommer det faktiskt att bli riktigt bra! Vi har gett upp för kvällen nu men om vi bara lyckas knyta ihop säcken så blir det nog kanon!

Snyggt jobbat Malin! Jag ger dig MVG.
Jag säger bara tuuuur att det var ett arbete man skulle göra i grupp. Hade jag varit tvungen att göra dubbelt så mycket hade jag inte överlevt natten.
 Och hon gjorde det öätt för mig, min Malin!

Men så är hon en Milan-slyna också, det kan aldrig bli perfekt ;)



Det lite konstiga nu är att jag inte är särskilt trött. Eller jag är trött men jag känner inte för att sova. Plus att jag har en tvätt igång och minst 3 till som jag borde tvätta. Det är lite dåligt av mig. Särskilt som jag haft hela dagen på mig. Men ganska typsikt ändå.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits