Chillidill

Jobbfest ikväll, mycket trevligt! Ganska lugnt också, åtminstone för mig. Vi käkade god mat, lekte lite lekar och sjöng lite Singstar, väldigt roligt. Jag har verkligen ett kanonjobb och fantastiska arbetskamrater, verkligeverkligen! Det var itne lika spårat som förra gången men det var typ bara bra haha! Men jag har hört att alla är för fulla på sin första jobbfest så jag kan nog känna mig lugn:P

På väg hem svängde vi förbi för att kolla på Pelles lägenhet. Det går typ itne att beskriva hur fin den kommer att bli när den är klar! Jatack säger jag bara, ge mig! Annars får jag helt enkelt flytta in när det är klart, jag och Lina har redan kollat ut var vi ska ställa sängarna ;)

Kommentarer:
Postat av: Jennie

svar : min studentklänning har märket VILA :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits