Från och med nu är det bara sol som accepteras

Snacka om att jag kommer att bli besviken om det snöar/haglar/stormar något mer på ett bra tag nu! Jag har verkligen ställt in mig på sommar nu så nu är det dags att börja dra fram glömda och gömda saker från långt bak i garderoben som nu äntligen kan komma till användning igen. Ja!
Min mobil har också äntligen dykt upp. Ännu ett ja! Den är precis så rosa och fin som jag trodde (och i och för sig visste) att den skulle vara.
Dags att börja få panik över studentklänningen också. Balklänningen har jag redan panikat över länge. Moder är också stressad och med all rätta. Jag ska ju faktiskt inte sy den. Det ska hon.

Dags att dunka in en beställning från ellos nu snart?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits