Jag vill också ha körkort! (GRATTIS ELIN)

Mamma läste tidningen igår när jag övningskörde, det ni! Förut har hon knappt släppt vägen med ögonen en sekund så jag räknar det som ett stort framsteg och en komplimang hon inte hade väntat sig att ge.
Körlektion snart, det känns inte så farligt. Känns som om jag hittat rätt direkt när det gäller körskolelärare. Bara han inte visar sig vara djävulen själv idag när han var så trevlig förra gången!
Nej nu är jag ganska sugen på körkort kan jag lova. Det gäller ju bara att ta tag i det också och dte har ju visat sig att det inte är mina starka grej.

Kommentarer:
Postat av: elin

tack julia:D lycka till på dig:D
och har du magnus har du nog valt rätt. träffat kon bosse?

2007-04-17 @ 22:42:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits