Julia det är faktiskt bara april än så länge

Hej sommaren tänkte jag och bestämde mig för att nu var det äntligen dags för leggings, shorts och ballerinas! Det började faktiskt bra också med en liten promenix till Maja (alla jag mötte som var klädda i typ vinterkläder stirrade lite snett på mig dock) och fortsatte ännu bättre då vi tog en tur med Fridas pappas bil med nedhissat tak. Inte tråkig sommarkänsla att åka omkring med vinden i håret!! Det blev faktiskt lite kallt efter ett tag så vi fortsatrte färden med tak istället.
Efter ett litet besök på max skulle jag ju ta mig hem också och eftersom jag gick till Maja skulle jag ju också bli tvungen att gå därifrån. Nja sa jag. Det hade liksom blivit lite sen och lite kallare. Till slut fick Linnea skjutsa hem mig bak på hennes moppe och det var inte särskilt varmt kan jag lova! Men vad gör man inte för lite sommarkänsla? :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits