Mesmunk

Nu ska jag verkligen ta tag i mitt religionsarbete om gudstjänstbesöken (jaja, jag vet att ni alla hört det där förut, men nu måste jag!). Det finns alldeles för mycket annat som trycker på också. Ingen tidigkväll ikväll alltså!
Det känns däremot som om det kan bli lite tungt. Elisabeth verkar inte riktigt fatta vad jag skriver och inte gilla det särskilt mycket heller. Jag fick kommentaren "så du tycker att religion bara är till för svaga människor?" på ett av mina arbeten och eftersom det inte alls var så jag menade så måste jag antingen skriva väldigt otydligt eller så är hon bara en TF!

Jag var iväg på jobbet med min lille gullenos idag och snacka om populär kille alltså! Jag trodde knappt att jag skulle ta mig därifrån. Men jag måste säga att det är helt förståligt, jag har fortfarande inte lessnat på att bara sitta och titta på honom. :) Men så helt plötsligt bestämmer han sig för att leka krokodil och hugger mig i handen, mindre kul. Snart lär han lära sig ändå, han är ju faktiskt bara en liten bebis. Däremot vill jag aldrig att han ska växa upp och bli stor! Han kan få bli helt rumsren och få lite mer vett men annars får han gärna stanna i växten måste jag ändå säga:)



Kommentarer:
Postat av: ingrid

vaddå har dom på ditt jobb aldrig träffat tobbe tidigare?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits