Pang rakt in i väggen

Man skulle kunna tro att om man har en valp därnere som man har haft i ett dygn skulle man vilja vara där nere och leka och mysa med den och inte sitta uppe vid datorn och skriva bokrecensioner. Då tror man ganska rätt. Jag lovar.


Men det är alldeles för mycket för att jag ska hinna vara med lille Novak hela tiden. Jag blir i och för sig bara deprimerad men det här är vad som ska klaras av inom två veckor:

- Bokrecension (nästan skrivit klart, ska bara finputsas lite)
- Bokrecension (läst boken åtminstone)
- Bokrecension (ingen aning om vilken bok jag ska läsa ens)
- Bokrecension (ingen aning om vilken bok jag ska läsa ens)
- Bokrecension (ingen aning om vilken bok jag ska läsa ens)
- Psykologiarbete (har skrivit ca 5 meningar, förlåt Malin och Sandra)
- Religionsinlämning (vi ska besöka två gudstjänster och jag har insett att det bara är en söndag kvar innan det ska lämnas in, bra planering där!)
- Talet till svenska nationella (ska hållas på måndag, gissa om jag har börjar skriva det? 5 minuter jävligt roliga minuter i mitt liv det där)
- Skrivuppgift i Cambridge (jag vet itne ens vad uppgiften handlar om?)


Åhhhh jag älskar verkligen skolan! För jag vet att jag säkert glömt flera saker och jag vill nog inte ens bli påmind om det!


Kommentarer:
Postat av: Malin

Då var vi två?
Plus att jag har typ 75 andra grejer att höra också X(

Postat av: anna

det här var det värsta inlägget jag har läst, jag blir så deprimerad:(
kan vi inte ha en regel att man inte skriver om läxor eller prov?

2007-04-14 @ 12:00:38
URL: http://anniebananie.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits