Resultat på två timmar: 0

Åhhhhhhhhhh slå mig hårt in i väggen! Jag har skrivit två meningar på religionen och tycker själv att det typ är bra gjort! Det här kommer aldrig att bli klart. Jag skulle ge vad som helst för att alla mina uppgifter och inlämningar och prov bara skulle försvinna! Allvarligt talat, vad som helst. Jag skulle med glädje sälja min själ till djävulen, jag skulle lätt ha en hel vecka med filosofilektioner (de är mycket lättare att sova sig igenom), jaa jag skulle till och med ligga med Hultqvist! Vad som helst. Jag pallar inte mer.

Kommentarer:
Postat av: Malin

Haha, jag är villig att göra alla dina läxor och uppgifter och du ligger med Hultqvist! Men isf ska jag bestämma var "liggandet" ska ske ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits