dagen före

det känns som om det är min storasyster som har kommit hem när det egentligen är majas! men anna sa att det kändes ungefär som att komma hem när hon kom till oss så jag räknar in henne i familjen.
men just nu tror jag inte att man ska satsa på att ingå i just den här familjen, det är KAOS här hemma. imorgon åker resten av oss (ja alla utom jag) till fjällen över nyår och om någon tycker att jag har dålig planering och är seg på att packa ska ni bara veta att min familj är x gånger värre! det är kläder överallt och tvättmaskinen har gått hela dagen så man går som runt i en våt dimma här på övervåningen. men jaa, jag klagar väl inte så jättemycket över att de åker iväg några dagar. gaaanska skönt!

Kommentarer:
Postat av: maria

ja, visst gjorde det!? ;D Superkul verkligen! Nu laddas det för nyårs, va?=)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits