det växer istappar i taket

nej det blev ju förstås inget pluggande igår. det kunde nog vem som helst räkna ut! och det som känns ännu bättre är ju att det inte ens var mitt fel, utan lina hade redan bestämt sig för att lägga ner innan jag kom. mycket bra val.

men varför är jag så trött idag?! jag kunde förstå det om det var jag som hade en skoluppgift att lämna in (för då hade jag garanterat suttit uppe till minst 02.30 inatt och gnällt på msn med de andra som inte heller börjat i tid) men jag kom ju i säng före 12 iallafall? och för att fortsätta gnälla så är det iskallt på mitt rum, och då menar jag verkligen ISKALLT! jag skakar typ (men jag orkar inte hämta en tröja) och funderar på att göra upp en mysig liten eld under skrivbordet.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits