lusselelle

nu har vi lussefikat på jobbet och det var ändå ganska mysigt med ljus och lussekatt och pepparkaka! men det var dåligt om lucior även om det fanns en och annan tärna med glitter i håret och så hade vi ju ojje som stjärngosse med strut och allt.

luciavakat har jag absolut inte gjort! jag är fortfarande avskräckt sedan vi vakade i tullis för ett par år sedan. det är det absolut värsta jag har gjort och jag har aldrig mått så dåligt! visst från början var det ju roligt och så med allt folk som var där och vi var så kaxiga. men sen kom det. ojojoj. jag blir inte trevlig när jag inte får sova, det är ett faktum. det bästa jag nånsin har gjort för mig själv var att jag for hem och sov den morgonen och inte gick till skolan som de andra hårdingarna. de som sedan somnade på lektionen (fast vem kan klandra dem när det var HULTAN som stod framme vid tavlan) och säkert mådde ännu värre än mig. och då ska man tänka på att det här var en helnykter tillställning.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits