mina ljusglimtar just nu

just nu är det inte särskilt bra och allt ser ganska nattsvart ut och därför måste jag ta fram några roliga tankar. här kommer mina roliga tankar:

1. ingrid skriver "jag är full nu" klockan 9 en fredag- eller lördagskväll som svar på en ordentligt kristen tjejs dagboksinlägg som handlade om varför unga människor super så mycket och hur dåligt det är.

2. en av mina arbetskompisar (vuxen med två barn, men tveksamt om han går under vuxen efter det här) blir inlåst på sitt hotellrum före middagen på vår kickoff därför att han är så onykter.


ja jag vet att allt det där har med alkohol att göra men om ni tänker på det så säger det mer om er än om mig så det så!
och listan kommer säkert att fyllas på men det här är vad som skiner igenom molnen lite extra


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits