mina tre vänner

är det inte lite väl sinnes att solen typ håller på att gå ner? klockan är ju ändå bara knappt över 11 och hade jag varit ledig idag finns det en hyfsad chans att jag inte ens hade stigit upp än (jag kan ju inte vara lika duktig som igår alla dagar)! det är ändå otroligt att vi överlever med så lite sol under vintern. jag har dock haft lite ljusterapi idag (jag hade solen rätt i ögonen och orkade inte fälla ner persiennen) så jag klarar mig kanske ett tag till..

annars så räknar jag mest ner till lunch nu med mina kära vänner herr faktura och fröken betalningspåminnelse. vi brukar ha det ganska trevligt tillsammans på dagarna och när fru räntefaktura dyker upp finns det ingen hejd på festligheterna! och nu dök hon visst upp så nu har jag inte tid med er längre!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits