ska det inte gå mot ljusare tider nu?

brukar det verkligen vara så här mörkt på morgonen? man tycker att jag borde veta efter att ha tagit mig till jobbet samma tid varje morgon nu i ett par månader men jag var till och med tvungen att kolla vad klockan var typ tio gånger! totalt förvirrad, det är jag det. ett tag där var jag helt säker att jag var en timme fel och att klockan bara var sju, men jag var inte ledsen för det - jag hade somnat om på en halv sekund! nu visade det ju sig att klockan var åtta och att det inte blev någon tupplur men det får jag väl leva med (till lunchen, jag ska somna prick tolv och sedan vakna en sekund i ett).

och på tal om totalt förvirrad: imorse vaknade jag i min morgonrock. inte jättekonstigt kanske man kan tycka, om det var så att man hade somnat i den också! och det hade givetvis inte jag så frågan är vad jag har gjort och var jag har varit inatt?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits